»zvočno krajino prihodnosti, kot že vznika in se uveljavlja predvsem na spletu«
»Vizualizira izvirne zvočne kulise in ilustrira distopični svet prihodnosti.«
»V čudovito perverzni mešanici telesne grozljivke, psihoseksualnega trilerja in črne komedije priredi kratko zgodbo Ryuja Murakamija in se hkrati pokloni zvočno-vizualni krajini italijanskega giallo filma 70. let.«
»V središču je torej vizualna izkušnja, ki jo v predstavljeni seriji raziskuje predvsem prek dveh vstopnih točk: zrcal, ki jih je vstavil med okvirje fotografij krajin, s katerimi nastajajo ob premikanju gledalca novi odsevi podobe, ki tako nikoli ni ista in statična, ampak ponuja mnoštvo pogledov; obenem pa z zvočnimi posnetki s terena, aranžiranimi v nove kompozicije, ki videno podobo krajine širijo v zvočno.«
»Stališče, da lahko kulturo razumemo skozi njene zvoke in da lahko zvočno krajino razumemo kot kulturni sistem, o čemer med drugim govori ključno delo Stevena Felda, zame izjemno privlačno.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Je poklon preteklosti in prihodnosti obenem – neke vrste retro-futuristična oblikovalska krajina – kar jo umešča v središče trenutne sedanjosti.«
»Krajina fantomskih voda.«
»Krajina zdaj videti tako drugačna.«
»Ključno je, da se tudi krajina primerno uredi, da ne pride ponovno do zgodb, ki so se dogajale v preteklosti: naj omenim samo zasaditev borovcev, ki zagotovo niso avtohtona drevesa tega območja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju